bibak

ساخت وبلاگ

دانلود شاد 3 جدید آموزش پرورش + آموزش رایگان

شاد – Shad نام اپلیکیشن آموزشی رسمی و جدید از سوی آموزش و پرورش می باشد که به تازگی رونمایی شده است. با توجه به دوران قرنطینه و وجود بیماری کرونا، شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) آماده بهره‌ برداری شد و از این پس شاگردان میتوانند بدون نیاز به حضور در کلاس های حضوری از خدمات آموزشی با دانلود شاد بهره مند شوند. برنامه شاد آموزش و پرورش راهی برای تحصیل دانش آموزان بصورت مجازی می باشد که از طریق آن می توانند به برنامه درسی خود دسترسی داشته باشند. با دانلود برنامه شاد با توجه به شرایط موجود و عدم امکان حضور شاگردان در مدارس، این برنامه از سوی سازمان آموزش و پرورش ارائه شده تا محصلین بتوانند از طریق اینترنت درس های خود را مرور کنند.

 

bibak...
ما را در سایت bibak دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : holder bibak بازدید : 158 تاريخ : شنبه 2 اسفند 1399 ساعت: 3:21

چگونه اکانت تلگرام خود را به طور کامل حذف کنیم

امکان دارد به هر دلیلی پس از مدتی شما نیاز به حذف اکانت تلگرامی خود داشته باشید.ما به شما آموزش کامل این کار را در سیستم عامل های موبایلی و یا کامپیوتر می دهیم.فقط این نکته را در نظر داشته باشید که با این کار تمامی اطلاعات شما اعم از مخاطبان، عکس ها و ویدیوها، چت ها و فایل هایی که در تلگرام رد و بدل کردید به صورت کامل حذف دائمی خواهند شد.

bibak...
ما را در سایت bibak دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : holder bibak بازدید : 136 تاريخ : سه شنبه 30 دی 1399 ساعت: 8:34

Mobogram یکی از نرم افزارهای سفارشی از API رسمی تلگرام است که توسط تیم برنامه سازی هانیستا برای دستگاههای اندرویدی عرضه شده و با داشتن قابلیت های منحصربفردی که در تلگرام نسخه اصلی نمیتوان آنها را یافت توانسته جای خود را در میان کاربران باز کند. گروه برنامه نویسی هانیستا از سال ۱۳۹۲ با هدف پاسخگویی به نیاز کاربران و با بکارگیری متخصصان زبده و متعهد فعالیت خود را آغاز نموده و با ارائه ی این برنامه بینظیر، توانایی برنامه نویسان داخلی را در زمینه تولید مسنجری باکیفیت به اثبات رسانده است.برای دانلود برنامه اندروید به سایت سیلو مراجعه کنید.

دانلود موبوگرام جدید

bibak...
ما را در سایت bibak دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : holder bibak بازدید : 109 تاريخ : چهارشنبه 27 فروردين 1399 ساعت: 0:42

در راستای توسعه ی هر چه بیشتر خدمات اینترنتی در میان ارگانها،اپراتور های بزرگ کشور با تولید و تهیه ی اپلیکیشن های جدید گامی بزرگ در جهت انجام خدمات خود برداشتند.پس از معرفی اپلیکیشن کاربردی اپراتور ایرانسل به نام مای ایرانسل، این بار تصمیم به معرفی اپلیکیشن اپراتور همراه اول گرفتیم که مشترکین این اپراتور نیز بتوانند از خدماتی که در این برنامه برایشان تدارک دیده شده استفاده نمایند.از این پس با کمک این برنامه میتوانید خدمات مربوط به سیمکارت خود را علاوه برروش های اینترنتی و یا کد USSD با کمک این نرم افزار نیز انجام دهید که در این پست بیشتر با امکانات آن آشنا خواهیم شد.برای دانلود برنامه اندروید به سایت سیلو مراجعه کنید.

دانلود همراه من اندروید

bibak...
ما را در سایت bibak دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : holder bibak بازدید : 133 تاريخ : چهارشنبه 27 فروردين 1399 ساعت: 0:39

شناسه حساب بانکی ایران که به اختصار “شبا” نامیده می شود، شماره ای است ۲۴ رقمی که يک حساب بانكی را به صورت منحصر به فرد در تمام نظام بانكی ايران مشخص می كند. آشنایان و طرف های تجاری شما با استفاده از “شبا” می توانند بدون نياز به ذکر نام بانک، نام يا کد شعبه، نوع حساب و اطلاعات نظير آن، بصورت الکترونيكی وجه برايتان حواله كنند. همچنین شما می توانید از “شبا”ی ديگران برای انتقال وجه به آنها استفاده کنيد .برای مشاهده کامل آموزش به سایت چگونه مراجعه کنید.

آموزش دریافت شماره شبا

bibak...
ما را در سایت bibak دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : holder bibak بازدید : 124 تاريخ : يکشنبه 17 فروردين 1399 ساعت: 2:32

Hay Day Popعنوان بازی جدید و سرگرم کننده از استودیوی مطرح و توانمند سوپرسل است که قبلا با آثاری مانند کلش رویال و کلش آو کلنز توانسته بود نظر مخاطبین بسیاری را به خود جلب کند. در این بازی پازلی خیره کننده قرار است مشغول حل کردن انواع پازل های رنگارنگ با شخصیت های دوست داشتنی بازی پرطرفدار هی دی شوید. به همراه مرغ و خروس و حیوانات اهلی که قبلا آنها را در هی دی دیده بودید، ماجراهای چالش انگیزی را تجربه کرده و برای ساخت مزرعه رویایی خود تلاش کنید.برای دانلود بازی های اندروید به سایت سیلو مراجعه کنید.

دانلود بازی هی دی پاپ

bibak...
ما را در سایت bibak دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : holder bibak بازدید : 123 تاريخ : جمعه 1 فروردين 1399 ساعت: 3:31